sobota 7. marca 2015

Insta Random #3



Ahojte! :)
Opäť prichádzam s novým článkom. Všimla som si, že na blogu dlhší čas nepribudol článok s fotkami z môjho instagramu, takže som sa rozhodla, že Vám ho dnes pridám. Vybrala som tie novšie fotky, ktoré ste už viacerí mohli vidieť na mojom instagrame. Myslím, že to by na začiatok stačilo a môžme ísť na to! :)

Snežienky ♥


Hodinová prácička (hľadanie obrázkov, strihanie, umiestňovanie a lepenie :D, hehe)


A little shopping never killed nobody! :D ♥


Moje druhé balenie balzámu Baby Lips od Maybelline :)


Cirque de Solei. Najlepšia show, skvelá (živá!!!) hudba a akrobati ♥ :)


Moja láska ♥ :)


Lyžiarsky :)..


Dúfam, že sa Vám tento príspevok páčil. Onedlho sa môžete tešiť na ďalší príspevok! :)
Radoslava♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára