streda 25. marca 2015

Spolupráca s WOMANOLOGY! ♥



Ahojte dievčatá!
Keďže stránka womanology.sk mi ponúkla spoluprácu, nakoľko majú novú, jarnú kolekciu tak som neváhala a niečo si z nej vybrala. Vybrala som si pastelové náušničky, ktoré majú veľmi špecifický tvar a na prvý pohľad ma hneď zaujali. 

Balíček, ktorý mi prišiel.


Vnútri ma čakalo prekvapenie...

Balíček s náušničkami bol opäť zabalený v takejto krásnej fialovej taštičke.


Náušničky boli zabalené ešte v takejto fólií, čo si naozaj cením :)

Potom boli ešte pripichnuté na takomto "polystyréne".



Pohľad na náušničky zo zadu (na jednej náušničke mi chýba ten cuplík čo sa tam dáva, ale to nevadí, asi niekde vypadol..)


TU nájdete produkty z novej jarnej kolekcie od Womanology, tak ako aj tieto náušničky. Majú tam naozaj veľký výber, tak si myslím, že je z čoho vyberať! :)
Dúfam, že sa Vám tento príspevok páčil. 
Radoslava♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára