sobota 4. októbra 2014

Beauty tag ♥ | inspireunivers

Ahojte dievčatá! ♥
Dnes som si pre Vás pripravila tag, a bude to Beauty tag. Je to teda 25 otázok o kráse :)

1. Máš prirodzene kučeravé alebo rovné vlasy?
Mám prirodzene rovné vlasy, i keď v detstve som mala viacmenej kučeravé.

2. Aká je tvoja pôvodná farba vlasov?
Keďže si vlasy nefarbím tak moja pôvodná farba je terajšia- tmavo hnedá.

3. Farbíš si vlasy sama, alebo v salóne?
Ako som už spomínala, vlasy si nefarbím.

4. Ako často si umývaš vlasy?
Každý druhý deň.

5. Nosíš vlasy rovnako každý deň?
Zväčša áno, aj keď niekedy ich chcem mať rozpustené :)

6. Robíš si mani/pedi kúru sama alebo chodíš do salónu?
Mani si robím sama a taktiež aj pedi :)

7. Ako často striedaš laky na nechty?
Nechty si často nelakujem a keď tak, tak len iba niekedy :)

8. Lakuješ si prsty na nohách aj v zime alebo iba v lete?
Iba v lete.

9. Ako dlho ti trvá kým sa namaluješ?
Priemerne tak 5-10 min.

10. Maluješ si prvé oči alebo tvár?
Keďže sa nemaľujem až-tak tak len tvár.

11. Zbieraš kozmetiku, alebo ju kupuješ iba keď ju potrebuješ?
Viacmenej ju zbieram ale inokedy ju kupujem, keď ju nutne potrebujem :)

12. Ako často nosíš umelé mihalnice? 
Pravdupovediac, umelé mihalnice som nemala na sebe ani raz.

13. Maluješ si každý deň celý makeup? 
Nie, obvykle na to nemám čas.

14. Nosíš makeup keď si sama doma alebo s rodinou?
Doma makeup ani nenosím a s rodinou detto.

15. Vyšla by si z domu bez mejkapu? 
Nemám s tým problém, keďže do školy bežne chodím nenamalovaná.

16. Koľko high-end produktov vlastníš?
Neni ich veľa ale určite by sa u mňa niekoľko našlo.

17. Ako často si čistíš štetce?
Štetce často nepoužívam, takže ich čistím každý mesiac.

18. Plánuješ outfit deň dopredu, alebo kým sa obliekaš/chystáš?
Zvyčajne ho neplánujem, oblečiem si na seba niečo a vyriešené (haha, :D)

19. Ako často meníš kabelku?
Kabeliek dohromady vlastním málo, takže ich často nestriedam.

20. Kedy vstávaš a kedy chodíš spať?
Spať chodím celkom neskoro a to o jedenástej alebo neskôr. Vstávam o siedmej- iba cez týždeň. Cez víkendy si trošku dlhšie pospím.

21. Ako často cvičíš? 
V poslednom čase sa snažím cvičiť čo najčastejšie, približne 3x do týždňa.

22. Čítaš komentáre na blogoch?
U mňa na blogu je to samozrejmosť. Na ostatných blogoch čítam komentáre ak ma zaujme daný článok alebo téma :)

23. Máš zoznam produktov, ktoré chceš vyskúšať, tak ako majú aj iné blogerky?
Áno, ale iba na papieriku :D

24. Ako si sa dostala k názvu svojho blogu? 
Fúha, je to dosť zložité ale skrátim to. "inspire"- vzniklo na základe inšpirácie či už v oblasti módy ale aj kozmetiky a "univers"- tak to vážne netuším ako ma to mohlo napadnúť :D

25. Čím fotíš fotky na blogu?
Foťákom CASIO exilim ♥ :)

Dúfam, že sa Vám dnešný článok páčil :)
Radoslava♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára