pondelok 22. septembra 2014

My weekend in photos ♥



Ahojte dievčatá!
Určite ste si všimli, že som dlho nepridala príspevok. Dôvod? Škola, škola a ešte raz škola. Keďže škola sa už začala, s ňou prichádzajú aj vstupné previerky, testy..takže sa musím učiť a vážne som nemala čas blogovať ale budem sa odteraz snažiť ako sa len dá :)

Dnes som si pre Vás prichystala článok s fotkami z môjho víkendu. Bola som na turistickom výlete v Čiernom Balogu. Musím povedať, že sa mi tam veľmi páčilo. Navštívila som obec Nemecká v ktorej sa nachádza pamätník Kľačiacej ženy a vápenka, Lesnícky Skanzen, železničku ale aj krčmu v ktorej sa natáčal slovenský film Pokoj v Duši. Môžme ísť na fotky z môjho víkendu, ktorých je neúrekom :)





Lesnícky skanzen sa nachádzal v lese a zaujímavosťou je, že v lese sa nachádzalo niekoľko stromov z mnohých štátov (Írsko, Slovensko, Veľká Británia, Fínsko, Dánsko, Švédsko, Česko, Cyprus atď..)





Láska ♥ :)


Dúfam, že sa Vám dnešný článok páčil ♥ :)
Napíšte mi dole do komentárov, kde ste boli alebo ako ste trávili víkend.
Radoslava♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára