utorok 1. decembra 2015

Hello, December! ♥



Ahojte! :)
Týmto dňom sa začína december, pre mňa asi najkrajší čas v roku, okrem teda letných prázdnin. Dlho,ale, že naozaj dlho som sa tešila kedy nastane tento deň. 
Ešte na konci leta som si počítala, koľko dní ostáva do Vianoc, no a.. oni sú už za dverami! :) 
Musím povedať, že to prebehlo naozaj rýchlo a už onedlho budeme sedieť za štedrovečerným stolom a rozbaľovať darčeky. Späť, ale k tomuto článku! :) 

Rozhodla som sa, že týmto článkom sa začne vianočná edícia článkov. Mám naozaj veľa nápadov na rôzne články, no, ale už len ostáva ich dať dokopy a niečo z toho vytvoriť. Samozrejme, medzi článkami z tejto série budú aj články normálne, ako napríklad obľúbenci a pod. :)

Ak máte nejaké nápady ešte na články, ktoré by som mohla napísať do tejto série, určite mi napíšte dole do komentárov vaše tipy :)

Mimochodom, máte už kúpené darčeky? Pretože ja nie! :D A ako to býva u mňa zvykom, vždy všetko na poslednú chvíľu, ale snáď sa už nakopnem ísť konečne do obchodov a niečo vybrať, aj keď vôbec nemám nejaké extra nápady na darčeky.. :P :D

    



Myslím, že to by bolo na dnes odo mňa všetko, na záver Vám želám krásny začiatok decembra! ♥
Vidíme sa pri ďalšom článku :).

Tiež kupujete darčeky na poslednú chvíľu tak ako ja? :D :)

xoxo.
Radoslava♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára