sobota 14. novembra 2015

TIME management + UČEBNÝ plán ♥



Zamýšľali ste sa niekedy nad tým ako využívať čas a organizovať si ho? Ja ani veľmi nie, občas si teda veci organizujem, no stáva sa, že na tú organizáciu pozabudnem.
Asi pred týždňom som sa tak zamýšľala a zistila som, že je na čase začať si častejšie organizovať čas! Keďže som mala, vlastne mám toho v škole veľa, tak som si začala rozpisovať dni, čo mám kedy a koľko času využijem na učenie a veci podobné.
Dnešný článok teda bude organizácia času + učebný plán.
Ak ste neorganizačný typ človeka, rozhodne Vám odporúčam si tento článok prečítať! :D :)

1. Učebný plán
Vždy keď sa začnete učiť, určite si rozpíšte na nejaký čistý papier predmety, ktoré sa chcete daný deň učiť a učivo z každého predmetu. Priemerne si porozdeľujte čas, ktorému predmetu koľko minút venujete, v konečnom dôsledku sa ho nemusíte učiť toľko, koľko ste si naň rozvrhli času... Napríklad, ja sa denne učím asi hodinku, podľa toho samozrejme, či ma nadchádzajúci deň nečaká písomka, potom venujem viac času na predmet z ktorého píšem.


2. Organizácia času
Ja osobne si zvyknem organizovať čas týždeň vopred. Do kalendára si značím čo ma v určitý deň čaká- bývajú to napr. písomky, veci v škole, rôzne akcie, návštevy u lekára, výstavy atď.. Takto nezabudnem kedy mám čo naplánované a ak mám pocit, že si to zabudnem v kalendári pozrieť, dám si do telefónu pripomienku aby som všetko stihla a na nič nezabudla! :)


Dúfam, že sa Vám tento príspevok a páčil a pevne verím, že som Vám pomohla! :)

Organizujete si aj vy čas, alebo naopak nechávate veci na poslednú chvíľu?

xoxo.
Radoslava♥

2 komentáre:

  1. Já mám svůj diář, kam si většinou píšu písmeky a co se bude dít a tak, ale takle přímo na hodiny si čas neorganizuju :D I když bych možná měla. :) Určitě je to skvělý nápad, tak bych ho také mohla začít využívat :D
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si na začiatku roka začala zapisovať taktiež do diára, ale potom som na to úplne zabudla tak aspoň prostredníctvom takejto formy :D :)
      Ďakujem za komentár :)!

      Odstrániť