utorok 30. júna 2015

♥ Inšpiruj sa!- Letné outfity ♥



Ahojte dievčatá,
konečne sa nám všetkým oficiálne začali prázdniny! Som neskutočne rada, že sa nadchádzajúce 2 mesiace nemusím stresovať a môžem pokojne relaxovať!- toto mi naozaj chýbalo, hihi :D

Dnešný článok bude ďalší z rubriky Inšpiruj sa! a budú to inšpirácie letných outfitov. Skombinovala som kúsky, ktoré sa mi bezpochyby hodia na leto a tieto chladnejšie, letné, teplé, či už priam horúce dni. 

Cherry summer!

Prvý tu mám outfit na horúce letné dni. Vybrala som čerešničkovú potlač na tielku, lebo predsa len, čerešne patria jednoznačné k letu a potom samozrejme šortky, okuliare, batoh a jednoduché biele plátenky.


Passion for flowers

Do druhého outfitu som zvolila šaty s kvetinovou tématikou, ku ktorým som vybrala biele kúsky ako sandále, tašku/batoh a klobúk aby šaty lepšie vynikli :)

Silver mania!

Tretí outfit je skôr na také chladnejšie letné dni. Jednoduché sivé tričko v kombinácií s boyfriend džínsami, čiernym batohom a sivými Converskami mi prišli ako dokonalá štvorka!



Fresh mint

Do štvrtého outfitu som vybrala čiernu skater skirt, ktorú som skombinovala s mint topom, sandálami na vysokom podpätku a clutch kabelkou s nápisom "GOIND OUT OUT".


Simplicity is beauty

No a posledný, piaty outfit som vybrala úplne jednoduchý pretože ako sa vraví, v jednoduchosti je krása. Zvolila som tričko s krátkym rukávom s potlačou "PARIS", čierne legíny, džínsovú bundičku, hnedú kabelku a klasické biele Conversy, ktoré myslím si, nikdy nič nepokazia, ale práve dotvoria.

Dúfam, že sa Vám dnešný príspevok a outfity páčili.
Určite mi napíšte dole do komentárov, ktorý outfit sa vám páčil najviac! :)
Chcela by som Vám popriať ešte takto na záver článku krásne prázdniny, užívajte si každú chvíľu!
xoxo.
Radoslava♥

2 komentáre: