streda 21. januára 2015

Spolupráca so stránkou Shirtinator #1

SPOLUPRÁCA SO STRÁNKOU 



#1




Ahojte dievčatá!
Rozhodla som sa, že Vám napíšem o mojej prvej spolupráci. Začala som spolupracovať so stránkou Shirtinator ktorá je známa vďaka tomu, že si priamo na stránke môžete vytvoriť vaše vlastné tričko, či už s podlačou alebo fotkou. Stránka mi pošle zadarmo tričko ktoré som si sama vybrala, avšak napíšem Vám o tom príspevok ako sa mi s nimi spolupracuje, následne 2 príspevok keď mi príde tričko :)
Táto stránka predáva aj rôzny sortiment od spomínaných tričiek a mikín po rôzne darčeky ako sú napríklad vankúše, hrnčeky, kuchynské zástery, podložky pod myš a podobne.
Stránka ako samotná pôsobí na mňa veľmi milo, je prehľadná, takže sa v nej orientuje ľahko. Taktiež aj personál jedná s vami profesionálne a veľmi sa mi páčilo ako rýchlo odpovedali na moju otázku.

Tu som sa rozhodla, že Vám pofotím postup ako som si vytvorila moje vlastné tričko.

Následné postupy:

1.
Hneď ako som klikla na stránku nebolo pre mňa ťažké nájsť ikonku "Vytvor si tričko" ktorá hneď na mňa vykukla. Klikla som teda na ňu.


2.
Ikonka sa mi automaticky načítala takže nebolo nutné čakať dlho.


 3.
Nechcela som si vytvárať vlastný text pretože niesom veľmi kreatívny človek a tak som klikla na ikonku "Motívy"


 4.
Prehliadala som sa čo vhodné si dať na tričko a tu som zrazu narazila na "Keep Calm". Keep Calm motívy odjakživa milujem a tak som neváhala ani nachvíľku a klikla som.


 5.
Na výber tam bolo veľmi veeľa Keep Calm motívov. Zrazu som však našla jeden čo sa týkal čokolády a keďže som milovník čokolády (haha :D) a tento bol jasne výstižný tak som naň okamžite klikla.


 6.
Presun textu bol jednoduchý. Iba som klikla na vybranú ikonku a presunula ju na tričko a následne upravila veľkosť.


7.
Potom som si iba pozmenila farbu trička na čiernu.



 8.
Následne pozmenila aj farbu textu a to tak, že som klikla na text a zobrazilo sa mi niekoľko maličkých priečinkov a jeden z nich aj zmena farby písma.


 9.
Potom sa mi zobrazili maličké priečinky farieb a vybrala som si už spomínanú čiernu.
Samozrejme, toto tričko bolo pánske a tak som si ho pozmenila na dámsku veľkosť, viz. klikla som na zakrúžkovanú ikonku, kde mi vyskočili veľkosti: pánske, dámske a detské.


 10.
Nakoniec som už iba klikla na políčko "Pridať do košíka", ktoré ma automaticky presunulo na registráciu a následne, keď som už bola registrovaná tak ma presunulo na Platbu. Avšak to som Vám už neplatila pretože myslím si, že to budete vedieť aj sami. 


Pevne verím, že som Vám týmto článkom aspoň trošku priblížila túto stránku a "fotkovým" postupom pomohla pri tvorbe trička. Už čoskoro sa môžete tešiť na ďalší príspevok :)

Budem veľmi rada, ak mi do komentára napíšete, aké skúsenosti máte s touto stránkou vy!
Radoslava♥ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára