pondelok 1. decembra 2014

♥ Christmas TAG | Christmas SPECIAL 2014| inspireunivers ♥




Panebože! Nemôžem ani len uveriť, že je tu december! Čas tých najkrajších vianočných sviatkov, darčekov... Neviem ako vy, ale ja sa nesmierne teším a ledva sa neviem dočkať. Dnešný príspevok bude 1. vianočný a bude to Christmas TAG. :)

1. Kedy si sa začala tešiť na Vianoce?
Na Vianoce sa teším už od leta, haha :D.

2. Máš adventný kalendár?
Bez adventného kalendára by som si snáď advent ani predstaviť nevedela :D

3. Aké sú tvoje obľúbené vianočné filmy?
Sám Doma, to je predsa klasika, film ktorý ma nikdy neomrzí :)

4. Máš nejaké vtipné vianočné príhody?
Určite nejaké sú, len si na ne nepamätám.

5. Aký je tvoj typický Vianočný deň?
Ráno vstanem, naraňajkujem sa, popritom pozerám vianočné filmy a rozprávky a potom už nasleduje štedrá večera :)

6. Čo večeriate na Vianoce?
Vždy lososov, rybie prsty, kapra, zemiakový šalát a vlastne všetky tie klasické a typické vianočné jedlá :)

7. Máte nejaké vianočné tradície?
Áno. Každý si vezmeme 1 oriešok a keď má vnútro zdravé, tak to znamená, že budeme celý rok zdraví :)

8. Aké sú tvoje obľúbené vianočné pesničky?
Moje také najobľúbenejšie vianočné pesničky sú určite Rolničky, Každý deň budú vraj Vianoce a Búvaj, dieťa krásne :)

9. Aký naj. vianočný darček si dostala?
Pre mňa je darček, že mám okolo seba na Vianoce mojich blízkych ♥ :)

10. Živý alebo umelý stromček?
Zvyčajne mávame umelý stromček takže umelý :)



Dúfam, že sa Vám tento 1. vianočný príspevok páčil :) 
Určite mi napíšte dole do komentárov, či sa aj Vy tešíte na Vianoce! :)
Radoslava♥

2 komentáre:

  1. 1.Už v novembri - začiatkom
    2.Dostanem na Mikuláša, ale neviem sa dočkať :)
    3.Tiež Sám doma, ale myslím, že všetky filmy s Vianočnou tematikou sú skvelé.
    4.Tak isto
    5.To isté, ale ja si plánujem deň dopredu plán čo budem robiť. No čo neviem sa dočkať!
    6.tiež
    7.Nebudem ich menovať veď typické ako ty :)
    8. Last Christmas
    9.Presne
    10.Stále máme umelý :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za komentár, vidím, že v mnohých otázkach sa zhodujeme :D :)

      Odstrániť