piatok 25. septembra 2015

♥ Inšpiruj sa!- Selena Gomez style!



Ahojte! :)
Dnešný článok bude z rubriky Inšpiruj sa! 
Keďže ma v poslednej dobe naozaj baví písať články zamerané na módu, pripravila som si pre vás článok zameraný na štýl Seleny Gomez. Keďže Selena je odjakživa známa svojim úžasným štýlom, nedávno, vlastne pred pár dňami predviedla viacero outfitov na London Fashion Week, ktoré mala či už na ceste z rádia, na ulici a pod.. Naozaj sa mi veľa outfitov zapáčilo, tak som povyberala tie najlepšie a priblížim Vám bližšie jej štýl.
Pusťme sa do toho! :)

1. 
Selena na letisku Heathrow, v spomínanom Londýne. Ako outfit zvolila červený dlhý kabátik, ku ktorému zvolila boyfriend jeans, maslovú košelu a outfit oživila leopardími balerínkami a okuliarmi na štýl "Johna Lennona".


2.
Selena, keď opúšťala rádio KISS FM. Svoje chudé nohy zvýraznila čiernymi šatami s červeným rolákom, v ktorých jej úžasná postava vynikala. Opticky vynikla jej výška ako výška Taylor, aj keď Selena meria len 165 cm. Tento look doplnila crossbody kabelkou a topánkami na hrubom,vysokom podpätku. Len tak pomimo, jej paparazzi fotky vyzerajú ako z nejakého photoshootu :D ♥.


3.
Selena pri príchode do ITV Studios. Zvolila jednoduché jeansy, semišovú "motorkársku" bundu, čierny lodičky na podpätku, klobúk a tento look doladila nádherným úsmevom ktorý je vždy ako doplnok dokonalý, a to v každom prípade! :)


4.
Selena ako pri druhom outfite, tak aj pri tomto zvolila rovnaké čierne topánky na podpätku a naozaj krásne vesto-šaty (to je mi len slovo :D, ale vážne neviem ako to nazvať), ktoré by som jej okamžite vzala, pretože sú úžasné, haha :D! 


5.
Predposledný outfit, ktorý vám ukážem je tento. Selena zvolila úúžasné šaty tmavomodrej farby so zlatými vzormi z hodvábneho materiálu a taktiež zlatými topánkami na podpätku. 


6.
No a posledný outfit je z ulíc Londýna. Selena zvolila rovnaké čierne podpätky ako u dvoch predošlých outfitov, červený predĺžený kabátik s rôznymi kvetinovými potlačmi a čiernu košeľu s červenou mini sukňou.


Dúfam, že sa Vám tento príspevok páčil. 
Nie som žiaden odborník takže toto boli len také moje všeobecné názory. :)

Taktiež máte radi Selenin štýl tak ako ja? :)

xoxo. 
Radoslava♥

12 komentárov:

  1. Selena má úplne úžasný štýl a tieto outfity sú dokonalé! Veľmi pekný článok ♥

    thebeautyworldbysima.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za komentár Simi :) som rada,že sa ti páči článok! ♥

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem krásne za komentár! :) Ona má úžasný štýl, aj keby si dá na hlavu, čo ja viem vrece, tak vyzerá úžasne, haha! :D :)

      Odstrániť
  3. Je krásná a má moc hezký styl, i když mi někdy přijdou zbytečné ty černé silonky/punčochy, ty boty jsou daleko hezčí bez nich :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je úžasná :) no, neviem, možno jej bola zima, alebo to bol zámer..:)

      Odstrániť
  4. Je krásná, ale mě přijde, že se směřuje k takovému stylu staromladá. Některé outfity se mi nelíbí, ale některé jsou krásné. :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár. Tá staromódna móda sa práve vracia, no, v outfitoch vyzerá predsa len o niečo staršia.. :)

      Odstrániť
  5. Super článok! :)) Selena má skvelý štýl obliekania. Každý jej outfit je niečim výnimočný.
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Domi :-) Presne ako vravíš! :) Módna inšpirácia ♥

      Odstrániť
  6. Selena je nádherná! priam dokonalá! ale myslím, že sú aj štýlovejšie celebrity, však musím súhlasiť, že sa vie obliecť tak, aby vyzerala osobite a výnimočne :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť