piatok 14. augusta 2015

Insta Random #4



Ahojte! :)
Po menšej pauze som späť! :)
Príspevky teraz niesú až- tak často, ale sú predsa prázdniny a ja stále nechcem sedieť za počítačom. :)
Všimla som si, že dlhšiu dobu nepribudol článok s fotkami z môjho instagramu, takže som sa rozhodla, že to ihneď napravím a zhrniem Vám tie najnovšie fotky! :)

Ľadová čokoláda padne naozaj vhod, najmä v týchto horúcich dňoch :)


Summer time! 🌅🌊


Čítanie EVY ma nikdy neomrzí :)


S mojím pokladíkom! ♥


Selfiee :D :)


Asi najznámejšia voda na svete- VOSS ♥ :) 
Na tejto vode ma najviac uchvátil dizajn fľaše.


Tak, toto by bol taký mix fotiek, ktoré sú najnovšie na mojom instagrame :)

Ak ma ešte nesludujete, tak šup šup- TU♥

Radoslava♥

5 komentárov:

  1. Musím říct, že v rovnátkách máš nádherný úsměv, toho si važ, to jen tak někdo nemá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jejoo, tak to ma naozaj potešilo pretože to nepočujem tak často ♥ ďakujeem :) ♥

      Odstrániť
  2. Krásne fotky! :) Tvoja sestrička je strašne zlatá :** :)
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super fotky :) Moc sa mi páčia

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť