utorok 7. júla 2015

2. narodeniny blogu ♥ | inspireunivers




Siedmy júl. Viete čo je dnes? Neuveriteľné 2. narodeniny blogu! Znenazdajky má môj blog už 2 roky. Vôbec nechápem ako to tak rýchlo ubieha a vôbec, že sme spoločne prekročili hranicu 17 000 zhliadnutí- začo vám neskutočne ďakujem a naozaj to je nemožné ♥

Pamätám si, že keď som zakladala spoločne so sesternicou tento blog (áno, zo začiatku sme tu boli ja a sesternica, lenže ona ako študentka nemala čas tak odišla..), sa mi absolutne nesnívalo, že prekročím takúto veľkú hranicu. Určite vás ešte prekvapuje, že tu nieje veľa príspevkov na to, že blog má už 2 roky. Myslím, že to bolo minulý rok, keď sa tu objavili technické problémy- všetky fotky sa odstránili a vôbec nechápem prečo. A keďže som ich nemala zálohované, tak sa mi úplne stratili, samozrejme články ostali, lenže bez fotiek by to bolo oničom, ešte na to som písala jednej blogerke pretože som videla, že ešte predtým než sa to stalo mne, tak sa to stalo jej a skontaktovala som sa s ňou a ako to spravila ona, tak aj ja- vymazala články a začala odznova, tak ako ja. Naozaj ma to veľmi mrzelo a trápilo pretože som si dala námahu tých veľa článkov napísať, nuž, ale už sa nedá nič robiť. Začala som odznova celkom iným písaním ako pretým, pretože vtedy som mala otrasný pravopis s chybami, haha :D


Myslím si, že som vám vysvetlila čo sa predtým s článkami dialo.
 Budem sa naozaj snažiť pridávať odteraz kvalitné príspevky na ktorých si dám námahu nafotiť to a celkovo aj zostaviť článok- čo teda nieje jednoduché, ale keď tomu venujem čas, pôjde to rýchlejšie.

A na záver? Jedno veľké ĎAKUJEM ♥ patrí len a len vám pretože bez vás by sa tento blog nerozrástol, vďaka vašej aktivite a pravidelným návštevám.
 A keby som sa so sesternicou 7.7. 2013 nerozhodla založiť blog, tak by ma to v mnohých veciach nezmenilo.

Čoskoro sa môžete tešiť na narodeninovú giveaway blogu! :) 


xoxo.
Radoslava♥

2 komentáre: