streda 10. júna 2015

Favorites- APRIL & MAY 2O15



Ahojte dievčatá!
Keďže je koniec Mája, prichádzam opäť s obľúbencami! Ako som spomínala v predošlom článku, spojila som obľúbencov za mesiac Apríl s obľúbencami za mesiac Máj, pretože som si obľúbila rovnaké veci a bolo by to predsa len o ničom kebyže píšem 2 články s rovnakými vecami. :D

Obľúbený produkt na oči. 
Naozaj sa už po niekoľký raz opakujem, ale táto riasenka je proste božský grál!


Za mesiac Apríl a Máj som najčastejšie používala tieto 2 balzámy, ktoré sú naozaj úžasné, BABY LIPS electro v odtieni Strike a Rose a EOS balzám- Strawberry Sorbet, ktorý je bezfarebný.


********
Z tohto článku som sa rozhodla, že odstránim obľúbený produkt na líčka a tvár, budem ich dávať avšak len niekedy pretože používam rovnaké veci a v každom článku ich fotiť je zbytočné :) :D
********

Obľúbená vôňa.
Za tieto 2 mesiace som používala asi najčastejšie túto toaletnú vodu od Essence :)


Obľúbený doplnok.
Nová kategória v tejto rubrike! Wuaa :) Ak by som Vám mala povedať o mojom najobľúbenejšom doplnku za tieto mesiace boli by to tieto 2 doplnky- kabelka v ktorej čo sa nachádza nájdete TU! a okuliare ♥ :)


Niečo nemálo z oblečenia.
Kategória, ktorá je v každej rubrike obľúbencov :) Opäť som vybrala asi najčastejšie nosené veci, ktoré som si vzároveň obľúbila. :)



Hudba.
Za tieto 2 mesiace som si obľúbila 1 pesničku- Young and beautiful od Lany del Rey ♥ :)



Budem rada ak mi dáte dole do komentárov vedieť:
Akí sú vaši obľúbenci za tieto predchádzajúce 2 mesiace? :)

Síce viem, že v tomto článku bolo máličko vecí, ale vybrala som naozaj len tie najobľúbenejšie a najčastejšie používanejšie/nosené. Nabudúce sa tam bude snažiť zahrnúť viac vecí! :)

xoxo
Radoslava♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára