pondelok 2. marca 2015

Obľúbenci- FEBRUÁR 2O15 | Favorites- FEBRUARY 2O15



Ahojte dievčatá!
Keďže je koniec druhého mesiaca, tak opäť prichádzam s článkom z rubriky obľúbencov.
Musím povedať, že za tento mesiac som si toho obľúbila celkom dosť.
Článok som si opäť rozdelila do jednotlivých kategórií

Opäť, ako prvým začnem obľúbeným produktom na oči. Konečne som sa dokopala ku kúpe riasenky od Maybelline. Táto je konkrétne "The Rocket Volum Express Mascara". Musím povedať, že nad jej kúpou som ani sekundu nepremýšľala a hneď som ju dala do košíka. Toto je už moje 2 balenie a musím povedať, že som si ju zamilovala. Riasy mi predĺži, jemne prečeše a potom vyzerajú naozaj prirodzene. Takže ak nad jej kúpou premýšľate, môžem Vám ju vrelo doporučiť :)!


Ďalší z kategórie tu mám obľúbený produkt na pery a mám tu tieto 3 vecičky. Nedá mi nespomenúť balzámy od Maybelline- BABY LIPS. Mám ich tu teda 2- klasický ružový Pink Punch a červený Cherry Me. Tieto balzámy som za tento mesiac používala najčastejšie a naprosto ich milujem! :) Ďalší produkt z tejto kategórie tu mám lesk na pery od značky Cien (zoženiete v Lidli) v odtieni Fruity Melon. Priznám sa, že je to moja prvá dekoratívna vec od tejto značky a musím povedať, že som nadmieru spokojná. Nelepí a hlavne vydrží dlho! :)


Pridala som sem novú kategóriu a to obľúbený produkt na líčka. Túto kategóriu sem nebudem dávať vždy, určite ma pochopíte, predsa len, lícenku si nedávam až tak často, ale tento mesiac som ju mala na sebe dosť často. Obľúbila som si lícenku od essence v odtieni 20 babydoll. Je veľmi jemnučná s jemným broskyňovým nádychom.


Ďalej tu mám opäť, novú kategóriu, s názvom obľúbený produkt na tvár. Mám tu korektor od ORIFLAME. Je to korektor na nedokonalosti a musím povedať, že som s ním naozaj spokojná, zakryje mi nadmerne všetky nedokonalosti a aj kruhy pod očami.


Ďalej tu mám kategóriu obľúbená vôňa. Opäť tu mám 2 výrobky a mám tu toaletné vody z AVONU. Používala som ich dosť často a musím povedať, že ich vôňu som si zamilovala, nevraviec o tom, že vydržia celkom dosť. Stoja 2,50€ čo si myslím, že za tú cenu sa kúpa oplatí.


Z katégórie niečo nemálo z oblečenia tu mám 2 veci. Obyčajné čierne jegginsy (H&M) a crop svetrík (Tally Weijl) som si naozaj obľúbila nosiť tento mesiac. 
Myslím si, že viac extra k tomu nemusím vravieť :)..



Nakoniec tu mám obľúbencov kategórie hudba. Za tento mesiac som si opäť obľúbila 2 pesničky. Obe tieto pesničky sú naozaj chytlavé, haha :D


Dúfam, že sa Vám tento príspevok páčil. 
Určite mi napíšte dole do komentárov aké výrobky ste si obľúbili tento mesiac vy! :)
Radoslava♥

2 komentáre:

  1. Veľmi pekné fotky a článok! :) Baby Lips Pink Punch je proste topka! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) áno, to je ♥ v poslednej dobe ho používam naozaj často :)

      Odstrániť