štvrtok 29. januára 2015

Spolupráca so stránkou Shirtinator #2



Ahojte baby.
Opäť je tu príspevok o spolupráci so stránkou Shirtinator. Dnes mi teda prišlo od nich tričko, ktoré som si sama vytvorila. Tričko mi doručili kuriérom, ktorý mi to vhodil do schránky. Bola som naň strašne zvedavá a tak som natešene otvorila balíček, kde ma už čakalo samotné tričko. 

Tričko mi prišlo v takomto balíčku, keď som balíček otvorila, bolo zabalené ešte v priesvitnej fólií čo si teda naozaj cením :)

                

Tak a toto je už moje samotné tričko. Ten nápis sa mi strašne ľúbi :D, hehe.


K tričku bol pribalený ešte takýto letáčik, kde sa píšu všetky inštrukcie ohľadom prania. Tričko som teda ešte neprala, keďže už ako som spomínala, prišlo mi ešte dnes, takže vám neviem povedať či potlač vybledne alebo nie, ale čítala som, že nie, takže by sa to nemalo stať :)


Tričko mi presne pasuje, nieje mi ani veľké, ani malé a taktiež ani krátke. S tričkom som veľmi spokojná, som veľmi rada, že som začala spolupracovať so stránkou Shirtinator.


Určite sa pozrite na túto stránku, kde si môžete vytvoriť vlastné tričko s potlačou alebo fotkou...

Viac informácií nájdete v predošlom príspevku, kde sa dočítate o tejto stránke viac :)


Dúfam, že sa Vám tento príspevok páčil. Týmto by som chcela poďakovať stránke aj celému tímu Shirtinator, za to, že mi poslali tričko a budem sa tešiť nabudúce! :)

Mimochodom, ďakujem krásne za 1O OOO  návštev na blogu. Je to vážne neuveriteľné číslo♥
xoxo.
Radoslava♥

2 komentáre: