pondelok 22. decembra 2014

♥ Už o malú chvíľu..., vianočný zhon | Christmas SPECIAL 2014 | inspireunivers ♥

❄Almost there❄

Ahojte!
Nemôžem uveriť tomu, že už o 2 dni sú Vianoce! Neviem ako vy, ale ja som už december pomaly nestihla ani nezaregistrovať. Tento rok ubehol ako voda a ja si stále uvedomujem, že za posledné mesiace som neurobila nič užitočné a neustále som leňošila. Uff, ako sa to vezme.
Síce na mňa dolieha ten vianočný zhon, všetci ľudia, preplnené nákupné centrá a nekonečné kolóny áut, ale vianočné darčeky mám už dávno nakúpené! :D (čo sa teda dosť čudujem pretože ako je u mňa zvykom, všetko si nechávam na poslednú chvíľu). Na blogu ešte plánujem aspoň 1 príspevok, ktorý dúfam, že sa mi podarí napísať a pofotiť, ale nič nesľubujem :) Takže verím, že to dovtedy stihnem..Držte mi palce! :) Ako vnímate tohtoročný vianočný zhon a blížiace sa Vianoce vy? :)

Christmas my favorite time of the year😍

Radoslava♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára