nedeľa 8. júna 2014

♥ OOTD- Roses ♥

Ahojte dievčatá.
Dnes som si pre Vás pripravila po dlhšej dobe článok s názvom OOTD (Outfit Of The Day). 
Zvolila som veľmi jednoduchý a dievčenský outfit.
Dúfam, že sa Vám fotky a aj samotný outfit budú páčiť♥

Hi girls.
Today I have prepared for you in the long term article titled OOTD (Outfit Of The Day). 
I chose a very simple and girlie outfit. 
I hope you like this picture and the outfit itself will like ♥




Bundička: RE-Dress
Náhrdelník: New Yorker
Šaty: H&M 
Kabelka: Jarmok
Balerínky: Deichmann

Jacket: RE-Dress
Necklace: New Yorker
Dress: H&M
Clutch/crossbody bag: Fair
Ballerinas: Deichmann

Dúfam, že sa Vám dnešný post páčil :) ♥
I hope you liked today's post :) ♥

P.S. Dajte mi dole do komentára vedieť, či mám písať príspevky s anglickým prekladom :)
P. S. Let me know in a comment below, if I write posts with English translation :)

3 komentáre:

  1. to su krasne fotky! vybrala si super prostredie!

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, ktoru najdes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Si krásna opäť Radka a to ty musíš vedieť či písať príspevky s anglickým prekladom :) Pozri si či ti to pozerajú aj nejaké iné štáty blog a podľa toho. Ale ja myslím, že sa ti to zíde :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Leni :) ♥ No hej, pozerá ma aj veľa ľudí z Anglicka alebo Ameriky

      Odstrániť